جت پرینتر دستی

جت پرینتر دستی

جت پرینترهای دستی ، دستگاه های کوچک ، سبک و قابل حملی می باشند که در کارخانه ها یا تولیدی های کوچک که تیراژ محصول تولیدی در آنها پایین است ، برای درج اطلاعات ضروری و متغیر محصولات مانند تاریخ تولید و انقضا، شیفت کاری ، سری ساخت ، قیمت و غیره بر روی بسته بندی محصولات استفاده قرار می ‌گیرند.
از این دستگاه ها همچنین در کارخانه هایی که اندازه و وزن محصولات تولیدی زیاد است ، مانند کارتن ، گالن، بشکه و غیره و امکان انتقال آنها مقابل دستگاه چاپگر توسط نوار نقاله وجود ندارد برای چاپ اطلاعات استفاده می شود .
از آنجایی که دستگاه های چاپگر دستی سنسور ندارند ، بنابراین برای انجام کار چاپ باید توسط نیروی دست کارکنان کارخانه یا تولیدی روبروی محصول قرار گرفته و با فشردن دکمه روی دستگاه ، کار چاپ و روی محصول انجام گیرد .

جت پرینتر دستی یکی از انواع جت پرینتر می باشد که عملیات چاپ اطلاعات را به صورت دستی انجام می دهد. این مدل از چاپگر ها توانایی چاپ بر روی انواع محصولات را دارا می باشد و به عنوان یکی از کاربردی ترین چاپگر های محصول شناخته می شود.

دستگاه چاپ پرتابل به دلیل قابل حمل بودن از مزیت های بسیاری برخوردار است که بسیاری از تولید کنندگان از آن به عنوان دستگاه اصلی برای درج اطلاعات استفاده می کنند. این دستگاه توانایی چاپ اطلاعات با کیفیت بسیار بالا را برخوردار است و برای این موضوع هیچ محدودیتی در سایز بسته ها ندارد.

جت پرینتر های دستی به دلیل انعطاف پذیری بالا و توانایی درج نوشته با فونت های ریز (جت پرینترهای ریزنگار) و چاپ با فونت های درشت (جت پرینترهای درشت نگار) قابلیت چاپ روی انواع سطوح و سفارشی سازی متناسب با نیاز مشتری را دارند.

این دستگاه در انواع مختلف و در جاهای متفاوتی ساخته شده و سپس به ایران وارد می شود؛ بنابراین، شرکت های زیادی مسئولیت پخش آن را دارند. جت پرینت پرتابل استفاده زیادی دارد و بدون هیچ گونه نیاز به نوار نقاله یا حرکت محصول، شما می توانید از این دستگاه استفاده کرده و انواع متن یا اطلاعات را چاپ نمایید.

کار با دستگاه بسیار راحت می باشد و شما با تماشای فیلم قرار داده شده و یک آموزش سریع قادر خواهید بود از آن استفاده کنید. به دلیل اینکه هد دستگاه و پایه های نگهدارنده آن به درستی طراحی شده اند، بهیچ گرفتگیی در نازل و ریختن جوهر نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *