جت پرینتر چیست ؟

شاید از خود بپرسید جت پرینتر چیست ؟ جت پرینتر یک نوع پرینتر است که با سرعت بسیار بالا جوهر را به صورت نقطه به نقطه به شکل نوشته یا بارکد و یا هر شکل دلخواهی بر روی محصولات چاپ میکند . جت پرینتر ها به دو دسته صنعتی و جت پرینتر دستی تقسیم میشوند ، جت پرینتر دستی غالبا برای صنایع کوچکتر و کم سرعت تر استفاده می شود . جت پرینتر صنعتی نیز برای خطوط با سرعت بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

جت پرینتر از تجهیزات مهم صنعت بسته بندی است که تقاضای زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم است، بازار خرید و فروش جت پرینترهای دومینو رونق خوبی داشته و قیمت جت پرینترهای دومینو اهمیت زیادی برای خریداران دارد که در انواع مختلف عرضه می‌گردد. جت پرینترهای خانگی را می‌توان برای مصارف خانه، رستوران، فست فود، هتل، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و غیره استفاده کرد که دارای انواع مختلفی هستند که برخی از آن‌ها عبارتند از: جت پرینتر خانگی، جت پرینتر صنعتی، جت پرینتر خوراکی، جت پرینتر رومیزی، جت پرینتر با سیم یا بدون سیم، جت پرینتر چرخشی، جت پرینتر رومیزی بدون سیم، جت پرینتر چند منظوره یا جت پرینتر صنعتی. جت پرینترهای صنعتی یا تجاری را می‌توان برای مصارف صنعتی همچون کارخانه جات، تولید و بسته بندی‌ها استفاده کرد که دارای قیمت بسیار مناسب هستند که در انواع متفاوت تولید می‌شوند. مهم ترین انواع جت پرینترهای صنعتی را در زیر آورده ایم.

مهم ترین انواع جت پرینترهای صنعتی به شرح زیر می باشد: در ایران شرکت ها و کارخانه های بسیاری در حال ارائه جت پرینترهای صنعتی و خانگی می باشند که نمونه هایی از جت پرینترهای صنعتی را در این مطلب مشاهده می نمایید و می توانید با توجه به نیاز خود از بین آن ها جت پرینترهای صنعتی مناسب خود را انتخاب نمایید. از مهم ترین مزیت های جت پرینترهای صنعتی به شرح زیر می باشد: جت پرینترهای صنعتی با داشتن دقت در زمان خشک کردن محصولات و سرعت بالا در خشک کردن، قابلیت چاپ با کیفیت انواع تصاویر را دارا می باشند و این محصول با چاپ عکس‌های با کیفیت و با رزولوشن بالا از سرعت خوبی در فرآیند خشک شدن محصول برخوردار است و همچنین سرعت بالای خشک شدن محصول نیز دلیل دیگری برای فروش جت پرینترهای صنعتی در ایران می باشد. علاوه بر جت پرینترهای صنعتی انواع و اقسام پرینترهای رنگی لیزری نیز در بازار وجود دارند و با قیمت های گوناگونی به صورت عمده در بازار موجود هستند. برای اطلاع از آخرین قیمت روز جت پرینترهای دومینو و جت پرینتر های ایماژ می توانید با مسئولان فروش ما تماس برقرار کرده و نسبت به استعلام قیمت کالا اقدام کنید.