می 31, 2023

جت پرینتر های پک یک جت پرینتر ریزنگار

جت پرینتر های پک

جت پرینتر های پک
جت پرینتر های پک

چاپگر جوهرافشان H9600 دارای گواهینامه CE می باشد و در طول سالیان به مشتریان در داخل و خارج از کشور کیفیت عملکرد این دستگاه ها نشان داده شده است . بسیاری از مشتریان با ظاهر زیبا، عملکرد قوی و عملکرد ثابت چاپگرهای ما جذب دستگاه های شرکت های پک می شوند

از قابلیت های دیگر این دستگاه توانایی در چاپ بار کد ، انواع تگ و چاپ فونت ها به صورت سه بعدی است . این جت پرینتر به صورت فونت های ماتریسی چند در چند چاپ می کند .

این دستگاه جت پرینتر مانند دیگر دستگاه های جت پرینتر دارای دو مخزن جوهر و میکاپ جت پرینتر است که با منوی کاربری و اپراتوری آسان این دستگاه به کاربر اجازه می دهد به راحتی متن ها را تغییر دهد و دستگاه را در بالاترین خروجی خود نگه دارد .

در صنعت چاپ کارکترهای ریز ، از جمله تاریخ تولید، شماره دسته و شمارنده، آرم فونت های مختلف، تاریخ انقضا، بارکد، بر روی سطح مقاومت، سوئیچ، کانکتور، CPU و برد مدار که شامل انواع مختلفی هستند، رایج است. موادی مانند سیلیکون، پلاستیک، فلز، لاستیک، کاغذ و فایبرگلاس.

چاپگر کاراکتر کوچک با کیفیت بالا HI-CODER H8 می تواند محتویات ذکر شده در بالا را چاپ کند، بنابراین به طور گسترده در صنعت الکترونیک استفاده می شود.

قیمت جت پرینتر های پک

قیمت جت پرینتر های پک H9600 چقدر است. گاهی اوقات برای تولید کنندگان این سوال پیش می آید که چرا قیمت جت پرینتر های پک ثابت نیست و قیمت جت پرینتر ها دائما در حال نوسان هستند . علت وارداتی بودن این دستگاه است . با ما راحت باشید و هر زمان از ساعات اداری که خواستید جهت مشاوره رایگان در خصوص جت پرینتر های های پک و قیمت این جت پرینتر صنعتی با ما تماس بگیرید.

نمونه چاپ جت پرینتر های پک


نمونه چاپ جت پرینتر های پک

این مدل جت پرینتر صنعتی از کیفیت چاپ کاملا مناسبی برخوردار است که هر تولید کننده می تواند در خطوط چاپ خود از این جت پرینتر ریزنگار استفاده کند. صنایعی که جت پرینتر های پک میتواند چاپ مناسبی داشته باشد را میتوانید در عکس روبرو مشاهده کنید.

نمونه چاپ جت پرینتر بر روی سیم و کابل ،نمونه چاپ جت پرینتر بر روی صنایع غذایی و خوراکی ، نمونه چاپ جت پرینتر بر روی صنایع لبنی ، نمونه چاپ جت پرینتر بر روی قوطی های آلمینیومی و آهنی ، نمونه چاپ جت پرینتر بر روی صنایع آشامیدنی ، نمونه چاپ جت پرینتر بر روی بطری شیشه ای و پلاستیکی ، نمونه چاپ جت پرینتر بر روی سلفون ،نمونه چاپ جت پرینتر در صنایع داروسازی ، نمونه چاپ جت پرینتر در صنایع خودرو سازی و قطعات خودرو و دیگر صنایع را میتوانید در عکس روبرو مشاهده کنید

کیفیت چاپ جت پرینتر های پک به صورت نقاط پیوسته و جدای جوهر بر روی سطوح محصول چاپ می شود . که از وضوح کاملا مناسبی برخوردار است . اکثر صنایع از جت پرینتر های صنعتی برای چاپ تاریخ تولید و تاریخ انقضا یا چاپ لوگوی خود و مشخصات بارکد محصول خود بر روی محصولات خود استفاده می کنند.


اطلاعات فنی دستگاه جت پرینتر های پک مدل H9600

توابع سیستماتیک برای کاربردهای گسترده

☆ رابط کاربر دوستانه.

☆ عملکرد ویرایش آرم راحت.

☆ عملکرد تاریخ انقضا.

☆ عملکرد تاریخ جولیان.

☆ تابع Shift.

☆ دو شی زمان در دسترس هستند: زمان 1 و زمان 2.

☆ دو شیء تاریخ موجود است: تاریخ 1 و تاریخ 2.

☆ دو شمارنده موجود است: شمارنده 1 و شمارنده 2.

☆ حداکثر 3 نوع قالب تاریخ در دسترس است: YY


جت پرینتر های پک دست دوم

برای اطلاع از موجودی جت پرینتر های دست دوم و جت پرینترهای ریزنگار دست دوم با ما تماس بگیرید

HIPACK JET PRINTER