جت پرینتر های پک مدل H9650
آوریل 11, 2023

جت پرینتر های پک مدل H9650

جت پرینتر های پک مدل H9650
جت پرینتر های پک مدل H9650

عملکرد عالی چاپ، نوآوری در چاپ نقطه ، این مواردی است که جت پرینتر های پک مدل H9650 را از دیگر دستگاههای کدگذار شرکت های پک مجزا می کند. پرینتر Hi-pack H9650 Cij دارای صفحه نمایش بزرگ 10.1 اینچی با فناوری LVDS و همچنین از کیفیت بالا و پردازنده فوق العاده چهار هسته ای برخوردار است، چند زبانه بودن دستگاه، تعویض صفحه کلید بدون فشاراز قابلت دیگر جت پریرنتر های پک می باشد.

علاوه بر فونت‌های ماتریس نقطه‌ای، فونت‌های برداری نیز به‌ویژه پشتیبانی می‌شوند. با سیستم کنترل اندازه گیری پیشرفته و عملکرد گرمایش هد چاپ، جلوه چاپ «آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید» تا از عملکرد عالی چاپگر اطمینان حاصل کنیدو به حداکثر نیازهای تولید خود را برطرف سازید.

این دستگاه جت پرینتر مانند دیگر دستگاه های جت پرینتر دارای دو مخزن جوهر و میکاپ جت پرینتر است که با منوی کاربری و اپراتوری آسان این دستگاه به کاربر اجازه می دهد به راحتی متن ها را تغییر دهد و دستگاه را در بالاترین خروجی خود نگه دارد .

قیمت جت پرینتر های پک

قیمت جت پرینتر های پک H9650 چقدر است. گاهی اوقات برای تولید کنندگان این سوال پیش می آید که چرا قیمت جت پرینتر های پک ثابت نیست و قیمت جت پرینتر ها دائما در حال نوسان هستند . علت وارداتی بودن این دستگاه است . با ما راحت باشید و هر زمان از ساعات اداری که خواستید جهت مشاوره رایگان در خصوص جت پرینتر های های پک و قیمت این جت پرینتر صنعتی با ما تماس بگیرید.

نمونه چاپ جت پرینتر های پک


نمونه چاپ جت پرینتر های پک مدل H9650

این مدل جت پرینتر صنعتی از کیفیت چاپ کاملا مناسبی برخوردار است که هر تولید کننده می تواند در خطوط چاپ خود از این جت پرینتر ریزنگار استفاده کند. صنایعی که جت پرینتر های پک میتواند چاپ مناسبی داشته باشد را میتوانید در عکس روبرو مشاهده کنید.

نمونه چاپ جت پرینتر بر روی سیم و کابل ،نمونه چاپ جت پرینتر بر روی صنایع غذایی و خوراکی ، نمونه چاپ جت پرینتر بر روی صنایع لبنی ، نمونه چاپ جت پرینتر بر روی قوطی های آلمینیومی و آهنی ، نمونه چاپ جت پرینتر بر روی صنایع آشامیدنی ، نمونه چاپ جت پرینتر بر روی بطری شیشه ای و پلاستیکی ، نمونه چاپ جت پرینتر بر روی سلفون ،نمونه چاپ جت پرینتر در صنایع داروسازی ، نمونه چاپ جت پرینتر در صنایع خودرو سازی و قطعات خودرو و دیگر صنایع را میتوانید در عکس روبرو مشاهده کنید

کیفیت چاپ جت پرینتر های پک به صورت نقاط پیوسته و جدای جوهر بر روی سطوح محصول چاپ می شود . که از وضوح کاملا مناسبی برخوردار است . اکثر صنایع از جت پرینتر های صنعتی برای چاپ تاریخ تولید و تاریخ انقضا یا چاپ لوگوی خود و مشخصات بارکد محصول خود بر روی محصولات خود استفاده می کنند.


اطلاعات فنی دستگاه جت پرینتر های پک مدل H9650

داده های فنی:

تعداد خطوط قابل چاپ

4 سطر 7در 5 یا  پنج سطر 5 در 5

Fonts

5×5,5×7,7×9,10×12,12×16,18×24,24×32

Contents 

چینی،   انگلیسی، شماره، تاریخ تولید، شماره دسته، نشان‌واره، تاریخ انقضا، تاریخ جولیان، شیفت، بارکد و کد تصادفی و غیره.

سرعت چاپ
تا   تا 285 متر در دقیقه (فونت 5×5، تک خط)

ارتفاع چاپ

1.8mm-15mm

فاصله پرتاب 

تا to 30mm

صفحه نمایش

نمایش خودکار پیام چاپ مانند شمارنده، شماره دسته، کد شیفت و غیره

جت پرینتر های پک بسیار مناسب صنعت است و به شما در چاپ بسیار پرسرعت کمک می کند . اگر تعداد محصولاتتان زیاد است و میخواهید تاریخ تولید و انقضا روی آن انجام دهید ، جت پرینتر های پک گزینه مناسبی برای شما و تیم تان است. لازم به ذکر است جت پرینتر های پک جزو دسته جت پرینترهای ریز نگار و پرسرعت محسوب می شود.

 در جت پرینتر های پک منو های کاربری از کارایی بسیار خوبی برخوردار هستند . یعنی اپراتور جت پرینتر های پک به سادگی کار با همه پنل های جت پرینتر را یاد می گیرد.


جت پرینتر های پک دست دوم

ما به شما هر نوع جت پرینتری که بخواهید ارائه میدهیم .برای اطلاع از موجودی جت پرینتر های دست دوم و جت پرینترهای ریزنگار دست دوم با ما تماس بگیرید .

 
HIPACK JET PRINTER