جت پرینتر دومینو AX350i
فوریه 17, 2023

جت پرینتر دومینو AX350i

Ax350i فناوری پیشرفته ای را برای بهبود کیفیت چاپ بر روی محصول شما را ارائه می دهد. جت پرینتر دومینو Ax350i بر اساس طراحی دقیق بسیار انعطاف پذیر است و طیف گسترده ای از اندازه های چاپ را داراست ، این دستگاه انواع جوهر و پیکربندی ها را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهد.

Ax350i دارای طیف وسیعی از هدهای چاپ i-Pulse است که برای چاپ متن، بارکدها و کیوآرکد با تاثیر بالا بهینه شده اند. طیف گسترده جوهر i-Pulse شامل گزینه‌های بدون MEK و دارای رنگدانه بالا، و همچنین جوهرهای تخصصی برای تماس مستقیم با غذا، علامت‌گذاری کابل، تولید PCB و بسیاری دیگر از نیازهای خاص صنعت است.

این جت پرینتر به لطف سیستم مصرفی هوشمند و ماژول i-Tech هزینه و ناراحتی خدمات سنتی را از بین می برد.

تکنولوژی و استاندارد جت پرینتر دومینو Ax350i

Ax350i از پلت فرم الکترونیکی i-Techx بهره می برد و تجربه کاربری پیشرو در طیف وسیعی از اندازه های صفحه نمایش لمسی را ارائه می دهد. این کاملاً با استانداردهای Industry 4.0، با سیستم‌های Domino Cloud & Domino Automation و سیستم‌های تولید شخص ثالث سازگار است.

Domino Cloud امکان تشخیص از راه دور و قابلیت نظارت را فراهم می کند و داده ها و ابزارهایی را برای اطمینان از اینکه چاپ را در بسته بندی و پردازش بهتر ، مدیریت کند، فراهم می کند.

جت پرینتر AX350i آخرین سری از مدل جت پرینتر های cij است که از کد نویسی بسیار بالا و دقیق و از تکنولوژی روز دنیا بهره برده است.

همه چیز درباره جت پرینتر دومینو AX350i

دستگاه جت پرینتر دومینو توانایی چاپ بارکد ، کیوآرکد و درشت و کوچک کردن قطرات چاپ را در دستگاه خود دارد. Ax350i دارای طیف وسیعی از هدهای چاپ i-Pulse است که برای چاپ متن، بارکدها و کدگذاری QR با تاثیر بالا بهینه شده اند. طیف گسترده جوهر i-Pulse شامل گزینه‌های بدون MEK و دارای رنگدانه بالا و همچنین جوهرهای تخصصی برای تماس مستقیم با غذا، علامت‌گذاری کابل، چاپ بر روی PCB و بسیاری دیگر از نیازهای خاص صنعت است.

دستگاه Ax350i یک جت پرینتر قدرتمند است و از پلت فرم الکترونیکی و نرم افزار i-Techx بهره می برد و تجربه کاربری جدیدی در طیف وسیعی از اندازه های صفحه نمایش لمسی را ارائه می دهد. این دستگاه کاملاً با استانداردهای Industry 4.0 و با سیستم‌های Domino Cloud & Domino Automation و سیستم‌های تولید سازگار است.

Domino Cloud نرم افزاری است که امکان تشخیص از راه دور و قابلیت نظارت را فراهم می کند و دارای داده ها و ابزارهایی است که برای اطمینان از چاپ در بسته بندی و پردازش از راه دور استفاده می شود و به این فرایند کمک می کند . چاپگر CIJ Domino، Ax350i بر پایه شهرت جهانی قوی به دلیل OEE و قابلیت اطمینان برجسته است. Ax350i یک انتخاب ایده آل برای برنامه های کدنویسی مدرن است.همه چیز درباره جت پرینتر دومینو AX350i گفته شد و دیگر نیازی به نگرانی از چاپ تاریخ تولید و انقضای خود در صنعت بسته بندی خود نداشته باشید.

انواع مدل های جت پرینتر صنعتی ریزنگار دومینو شامل دستگاه جت پرینتر A100 ، دستگاه جت پرینتر A200 ، دستگاه جت پرینتر A300 ، دستگاه جت پرینتر A400 ، دستگاه جت پرینتر A SERIES PLUSE ، دستگاه جت پرینتر AX150i ، جت پرینتر دومینو مدل AX 350 i ، جت پرینتر دومینو مدل AX 520 i ، جت پرینتر دومینو مدل AX 550 i می باشد.


اطلاعات فنی دستگاه جت پرینتر  DOMINO AX350i

گالری