فوریه 16, 2023

دستگاه جت پرینتر دومینو A 400

دستگاه جت پرینتر دومینو A400 ، تنها تفاوت عمده ای که این دستگاه با سایر سری های خود دارد طراحی خوابیده این دستگاه بوده که برای روی هم سوار کردن چند دستگاه در خطوطی که نیازمند چاپ با تعداد سطر بالا هستند استفاده می گردد همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید جت پرینتر دومینو مدل A400 مناسب خطوط پرسرعت طراحی شده و طیف وسیعی از جوهر ها را می تواند استفاده کند .

طراحی منحصر به فرد این دستگاه با عملکردی مشابه با سایر جت پرینترهای صنعتی از مزیت های دیگر دستگاه دومینو می باشد . آموزش جت پرینتر دومینو به راحتی و با یک جلسه دوساعته به راحتی انجام می پذیرد. و اپراتور به راحتی میتواند منوهای داخل دستگاه را به راحت ترین و ساده ترین شکل تغییر دهد . کارکترهای چاپ در این جت پرینتر برای چاپ تاریخ تولید و انقضا به زیبایی طراحی شده است .

مورد استفاده این دستگاه بیشتر در کارخانه هایی است که از خطوط تولید نزدیک به همدیگر برخوردار است یا اینکه تعداد سطر زیادی در یک سطر مورد انتظار صاحب کسب و کار می باشد.

قیمت جت پرینتر دومینو

همانطور که میدانید قیمت جت پرینتر دومینو A400 با قیمت جهانی محاسبه میشود و این دستگاه با توجه به توانایی تعداد خطوط بالا در چاپ توانسته است تا مشتریان زیادی را به خود جذب کند . از نظر دسته بندی این دستگاه در زیر دسته جت پرینترهای صنعتی ریزنگار قرار میگیردیکی دیگر از ریزنگارهای CIJ می باشد که توان برآورده کردن نیاز به چاپ با تعداد سطر زیاد را می تواند برآورده کند.


اطلاعات فنی دستگاه جت پرینتر DOMINO A400

* جنس کابینت: استنلس استیل ۳۱۶

*جنس بدنه : استنلس استیل ۳۰۴

*مقاومت محیطی (IP53)  ضدغبار وضد رنگ

*ابعاد کابینت : 245mmx 475mm x 725mm (9.6” x 18.7” x 28.5”)

*ابعاد هد جت پرینتر : 240mmx 41mm x 47mm (9.45” x 1.61” x 1.85”)