جت پرینترایماژ مدل 9040
آوریل 19, 2023

جت پرینترایماژ مدل 9040

تصویر جت پرینتر شرکت مارکم ایماژ مدل 9040 را در بالا می بینید.این جت پرینتر از سری مدل های جت پرینتر ریز نگار یا همان سی آی جی است . این مدل جت پرینتر از ابعاد متوسطی برخوردار است . جت پرینتر ایماژ مدل 9040 برای چاپ تاریخ تولید و انقضاء تولید و طراحی شده است. جت پرینتر ایماژ مدل 9040 از منو های اپراتوری و کاربری خیلی خوب و ساده ای بهره مند است .

معرفی جت پرینتر 9040

جت پرینتر ایماژ مدل 9040 یک دستگاه پرینتر جوهر افشان ریز نگار است که به پرینترهای سی آی جی (CIJ) که مخفف continues inkjet printer معروف است . جوهر افشان پیوسته 9040 دارای یک رابط ساده است که از ایجاد و آپلود آسان کدها پشتیبانی می کند. این پرینتر جوهر افشان همه کاره با رتبه IP55 خود در هر مکانی قابل نصب است و در برابر گرد و غبار و آب محافظت می شود. دارای ماژول جوهر همه‌کاره M6 چاپگر، توانایی علامت‌گذاری تولید بدون وقفه و کیفیت بالای چاپ را برای 8000 ساعت و بیشتر تضمین می‌کند .و به لطف طراحی Intelli’Swap® ما، می‌توان به راحتی کدهای چاپ را بدون کمک متخصص تغییر داد.

با طراحی فشرده و مستحکم، نصب و نگهداری چاپگر جوهر افشان پیوسته ما 9040 آسان است، و اپراتورها استفاده از آن را آسان خواهند کرد. این چاپگر از جوهرهای با چسبندگی بالا پشتیبانی می کند که قادر به چسبیدن به مجموعه وسیعی از بسترها، حتی زیرلایه ها هستند.سیستم نوآورانه کارتریج Intelli’Ink® راه‌اندازی را تمیز، ساده و خودکار می‌کند و زمان کار تولید شما را به حداکثر می‌رساند.

همانطور که گفتیم دستگاه ایماژ 9040 از محصولات شرکت MARKEM IMAE و ساخت کشور فرانسه می باشد .این دستگاه یک جت پرینتر صنعتی مناسب برای خطوط تولید صنعت طراحی شده است.کیفیت چاپ نقطه به نقطه این دستگاه قابل قبول و رقابت با سایر جت پرینترهای ریزنگار دیگر است.

قیمت جت پرینتر ایماژ 9040

قیمت جت پرینتر ایماژ 9040 را با برقراری ارتباط با ما آگاه شوید . بهترین قیمت جت پرینتر نوی ایماژ و جت پرینتر دست دوم ایماژ را از ما بخواهید.

نمونه چاپ جت پرینتر ایماژ


نمونه چاپ جت پرینتر ایماژ 9040

به طور کلی اکثر جت پرینترهای صنعتی ایماژ قابلیت چاپ بر روی تمامی محصولات را دارند و تفاوت در نوع جوهر جت پرینتر باعث تفاوت کیفیت چاپ جت پرینترها میشود . صنایع سیم و کابل ، صنایع کارتن سازی ، صنایع دارو سازی ، صنایع نوشیدنی ، صنایع قوطی سازی ، صنایع پلاستیک سازی ، صنایع بسته بندی ، صنایع لبنی ، صنایع خوراکی و دیگر صنایع تولیدی که نیاز به چاپ و کد گذاری مانند تاریخ تولید و انقضا دارند از صنایعی هستند که جت پرینترهای ایماژ میتوانند کاربرد زیادی داشته باشند.نمونه چاپ جت پرینتر ایماژ 9040 را در عکس روبرو میتوانید مشاهده کنید.

به طور کلی اکثر جت پرینترهای صنعتی ایماژ قابلیت چاپ بر روی تمامی محصولات را دارند و تفاوت در نوع جوهر جت پرینتر باعث تفاوت کیفیت چاپ جت پرینترها میشود . صنایع سیم و کابل ، صنایع کارتن سازی ، صنایع دارو سازی ، صنایع نوشیدنی ، صنایع قوطی سازی ، صنایع پلاستیک سازی ، صنایع بسته بندی ، صنایع لبنی ، صنایع خوراکی و دیگر صنایع تولیدی که نیاز به چاپ و کد گذاری مانند تاریخ تولید و انقضا دارند از صنایعی هستند که جت پرینترهای ایماژ میتوانند کاربرد زیادی داشته باشند.


اطلاعات فنی دستگاه جت پرینتر ایماژ 9040

1. جنس بدنه دستگاه از جنس استیل می باشد . مناسب استفاده در تمامی محیط های صنعتی ،پر رطوبت و پر از گرد و غبار.

2. این جت پرینتر ریزنگار برای خطوط تولید با ظرفیت بیست و چهار ساعته مناسب است .

3.سیستم هیدرولیک پیشرفته این اجازه را می دهد که پس از توقف طولانی به سرعت چاپگر را آماده به چاپ کنید.

4.اپراتوری دستگاه بسیار آسان و راحت می باشد.

5.قابلیت استفاده در اکثر صنایع

6.قابلیت طراحی علائم و لوگوهای ساده مانند آرم استاندارد و… به وسیله اپراتور و در این جت پرینتر موجود است.

7.توانایی چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا، سری ساخت، شماره و سریال انواع بارکد و کیو آر کد را دارا می باشد